MONSTERSNUPP

Kvinner, tamponger og jordbær

  • Publisert: 06.03.2015, 17:00
  • Kategori: Personal
  • Nå har det blitt oppstyr rundt Weifas reklameplakater for smertestillende man kan ta når man har mensen.

    Oppstyret kommer av at de beskriver mensen som "jordbæruka" og "Tante rød" fremfor å kalle en spade for en spade.Det har fått kvinner til å finne frem tusjen og korrigere plakatene,mener du mensen så kan du si akkurat det,det er da ikke noe tabu?

    I reklamens verden er vi kvinner noen merkelig utenomjordiske vesener fra før,og egentlig er dette et fremskritt ettersom de i det minste refererer til noe rødt etter at vi tilsynelatende har blødd blått blod i alle reklamer for tamponger og bind i to ti-år.

    Det er også et lite fremskritt at de annerkjenner at mens faktisk kan være vondt etter flere tiår med reklamer hvor vi kvinner bare stapper en bomullspropp i musa og brått spiller tennis i miniskjørt eller danser i hvite bukser med g-streng fordi den blodproppen gjør oss så innmari lykkelige en gang i måneden...

    Reklamer viser oss at kvinner får orgasme når de gnikker skallen godt inn med riktig shampo i dusjen,-og når vi senere lufter det orgasmiske håret på en pub full av menn er det bare å knyte oss fast til øl-krana med vårt flagrende erotiske hår.

    Det bare ler vi kokett av.

    Reklamerforteller oss at når vi kvinner ser en dødslekker bil til en halv million,ja så vil vi hverken kjøre den eller kjøpe den,det eneste vi vil er å rive av oss klærne så vi kan rulle halvnakne rundt på panseret.

    Reklamer viser oss at kvinner blir helt målløse og lykkelige av nye rengjøringsmidler,vi simpelthen elsker å vaske !

    Med tanke på at klitoris åpenbart sitter oppå hodet et sted er det vel ikke utenkelig at moppestativet er erotisk ?

    Reklamer forteller oss at kvinner kjøper dopapir så søte lam har et sted å sove,kvinner kjøper maveregeulerende midler fordi vi er fyllt med luft,ikke avføring.

    Vi kjøper sminke som sitter limt fast i fjeset i minst 24 timer fordi vi har fortjent det,vi bruker deodoranter som lykkepiller og kjøper truseinnlegg for at shortsen skal bli ekstra sexy.

    Ifølge reklamen er vi knapt 17 før vi begynner med rynkekremer og anorektiske når det er på tide ågaflepå med slankeprodukter.

    Når vi får barn er det levert avstorken,det er derfor sminken og håret fremdeles sitter perfekt,og vi vasker ikke dritt eller gulp,vi blåser fjær på en selvrensende baby til romantisk musikk i bakgrunnen.

    I reklamens verden fremstilles vi uansett som blomsterduftende vesener som aldri tisser på seg,har hemmorider eller blør gjennom buksa,så at man i det miste innrømmer at jordbær faktisk er røde er da et enormt fremskritt...?

  • Publisert: 06.03.2015, 17:00
  • Kategori: Personal
  • 5 kommentarer
  • 5 kommentarer

    heidi1989

    06.03.2015 kl.20:24

    Hahaha du skriver så utrolig herlig!!! Elsker bloggen :) ler så jeg griner!!

    monstersnupp

    06.03.2015 kl.21:43

    -tusen takk,-håper du er vannfast da,he he

    kataa

    07.03.2015 kl.10:48

    HAHAHA! Beste jeg har lest! SÅ enig med deg :D

    Cattzy1

    07.03.2015 kl.13:52

    Veldig godt skrevet du! Å du treffe virkelig spikeren på hodet! Et flott innlegg som virkelig er verdt å lese! :)

    monstersnupp

    07.03.2015 kl.14:47

    En gang følte jeg for å boikotte produkter med urteite reklamer med urteite kvinnfolk,-det var da jeg oppdaget at nesten alle reklamer rettet mot kvinner er urteite...

    Skriv en ny kommentar

    hits